من انقلابیم

لطفا منتظر باشید ...
پنهان کردن پلیر
صوت تبیان بارگذاری صوت
من انقلابیم
14862
17012
4.78 MB
05':13''
1394/8/30
من انقلابیم
فایل صوتی کلیپ «أنا ثائر» به معنای «من انقلابی ام» که به مناسبت ماه محرم و صفر از شبکه «طه» پخش شد که مورد استقبال قرار گرفت و باعث شهرت کودک خواننده آن که یک کودک سوریه‌ای با نام «هادی فاعور» است، در میان طرفداران شبکه شد.

شبکه «طه» شبکه مخصوص کودکان در لبنان است که وابسته به حزب الله لبنان است. در این شبکه عموما کارتون و کلیپ‌های جذاب با محتوای دینی و اجتماعی و خانواده پخش می‌شود.

 

انیمیشن «شکرستان» را هم دوبله و با نام «سُکَّرستان» پخش می‌کنند. کلیپ‌هایی که تهیه و پخش می‌شود غالبا با اجرای کودکان لبنانی انجام می‌شود.

 

کلیپ «أنا ثائر» به معنای «من انقلابی ام» به مناسبت ماه محرم و صفر در شبکه «طه» پخش شد که مورد استقبال قرار گرفت و باعث شهرت کودک خواننده آن که یک کودک سوریه‌ای با نام «هادی فاعور» است، در میان طرفداران شبکه شد.

 

فاعور در این نماهنگ با حضور در حرم مطهر اهل بیت(ع) از مقاومت و خط امام حسین(ع) می‌خواند. و تکرار می‌کند که :«در برابر ظالم انقلاب خواهم کرد و مانند قاسم(ع) جهاد خواهم کرد.»

در ادامه میتوانید فایل صوتی این کلیپ را دانلود نمایید.


<iframe src='https://sound.tebyan.net/SoundPlayer/159562' allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="270" width="480" ></iframe>

UserName

بیشتر بشنوید

بیشتر

پربازدید هفته

بیشتر