وقتی آیت الله تهرانی گریست

لطفا منتظر باشید ...
پنهان کردن پلیر
صوت تبیان بارگذاری صوت
وقتی آیت الله تهرانی گریست
10844
23480
312 KB
01':45''
1391/10/13
وقتی آیت الله تهرانی گریست
شانه‌های «آیت الله مجتبی تهرانی» به وضوح می‌لرزید، با صورتی خیس و صدایی غمناک گفت: «از همه‌تان تقاضا می‌کنم من را هم دعا کنید. تعارف نمی‌کنم و جدی می‎گویم. من محتاج دعای شما هستم.» این را که گفت، صدای هق‌هقش بلند شد...(1:45)

حضرت آیت الله «مجتبی کلهر تهرانی» صبح روز چهارشنبه (سیزدهم دی ماه 91) در سن 75 سالگی، دار فانی را وداع گفت.

این عالم بزرگ که از شاگردان مکتب فقهی امام راحل (ره) و از یادگاران درس آیات عظام بروجردی و  خویی به حساب می آمد، در طول عمر پربرکتشان خدمات فراوانی از خود به جای گذاشتند. 

تربیت فضلا، تدریس، تألیف و اهتمام ویژه ایشان به برگزاری جلسات هفتگی اخلاق با محوریت تربیت اخلاقی جوانان از جمله خدمات ارزشمند و به یاد ماندنی آن فقیه بزرگ بود.

 

حضور در صحنه های حساس اجتماعی-سیاسی، آراستگی به فضایل اخلاقی و تلاش خستگی ناپذیر

برای ارتقاء علمی و معنوی حوزه علمیه تهران از دیگر نکاتی است که در زندگی سراسر افتخار آن عبد صالح خدا دیده می شد.

گنجینه صوتی تبیان این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری، خانواده داغدار آن عالم ربانی، حوزه های علمیه، ارادتمندان و شاگردان آن فقیه مجاهد تسلیت عرض می نماید و افتخار دارد که مجموعه بی نظیر و ارزشمندی از سخنرانی ها و جلسات آن عالم ربانی را تهیه نموده و در اختیار علاقه مندان به معارف اسلامی قرار داده است

 

در این ویترین صوتی، با کلیک بر روی موضوعات زیر، فایل‌های جلسات اخلاق «آیت الله مجتبی تهرانی» را بشنوید و در صورت تمایل، آنها را بر روی رایانه خود، ذخیره نمایید.

 


<iframe src='https://sound.tebyan.net/SoundPlayer/115153' allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="270" width="480" ></iframe>

UserName

بیشتر بشنوید

بیشتر

پربازدید هفته

بیشتر