گنجینه صوتی تبیان
لطفا منتظر باشید ...
پنهان کردن پلیر
صفحه اصلی تبیان
شبکه اجتماعی
مشاوره
آموزش
فیلم
صوت
تصاویر
حوزه
کتابخانه
دانلود
وبلاگ
ورود
✕
کانال فیلم من
تبیان من
فایلهای من
کتابخانه من
پنل پیامکی
وبلاگ من
صوت تبیان
بارگذاری صوت
جستجو
به ترتیب
عنوان
جدیدترین
امتیاز
بیشترین نظر
پربازدید
مدت فایل
کمتر از 5 دقیقه
بین 5 تا 15 دقیقه
بین 15 تا 30 دقیقه
بیشتر از 30 دقیقه
همه موارد
تعداد نتایج :
898
پایان حرفات نیما مسیحا
دانلود و پخش آنلاین آهنگ «پایان حرفات» نیما مسیحا؛ دارم خوابتو میبینم، تو بیدارم نکن هرگز، بدون عشقم حقیقت داشت، پس انکارم نکن هرگز.
04':18''
204
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 قضيهاي راجع به يكي از اساتيد و مرد روستايي. 2 بين صور علميه در علم عنائي و بين اشياء خارجي حدّ فاصلي وجود ندارد. 3 گذشته و آينده براي كساني كه پرده از جلوی چشمانشان برداشته شده است معنا ندارد زيرا مطالب را در خود به نحو علم حضوري مييابند. 4 استصحاب حكم نسبت به آتي، از مواردي است كه بايد روي آن بحث شود. 5 آنچه را كه بعضي در توجيه كلام افلاطون گفتهاند كه مراد از مُثُل، كلّي طبيعي است كه در وعاء علم الهي مانند كلي ذهني به نحو مطلق وجود دارد، اين توجيه ناتمام است چنانچه مرحوم آخوند ميفرمايند. 6 مقصود از مُثُل، كلي سِعي ميباشد كه وجود خارجي و عيني دارد، چنانچه در روايات و آيات و نحوه توفّي ملائكه و مراتب آن اين مسئله به چشم ميخورد. 7 آنچه را كه ما در مورد توفّي ملائكه گفتيم و برداشت مُثُل افلاطونيه از آن نموديم، همين مسئله را افلاطون در مورد انسان و حيوان و ساير موجودات قائل است كه داراي يك حقيقت كليه هستند كه آن حقيقت باعث نزول تمام مقيدات خارجي ميشود. 8 نفس مبارك پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم و امام معصوم عليهالسلام و همين طور وليّ خدا به ماسوي الله احاطه علم حضوري دارند و با اين معنا علم غيب امام كنار ميرود بلكه معنا دقيقتر و رقيقتر ميشود زيرا تماماً حضور است و بس. 9 مسئله مثل افلاطونيه را در روايات به صور مختلف ميتوان يافت. 10 افلاطون ميفرمايد: مُثُل، سعه و اطلاق دارند (وجود خارجي سعي، نه وجود خارجي جزئي و محدود)
01:01':20''
278
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 كلام مرحوم علامه طهراني رضوان الله تعالي عليه: بركت در نشستن روي زمين است. 2 جلوس در زمين هنگام مطالعه يك امر اعتباري نيست بلكه يك واقعيت است و آن ربط انسان با حقيقت و نزول اسم عليم حق در ذهن است. 3 نكاتي چند در مورد وصيت اميرالمؤمنين عليهالسلام در حاضرين پيرامون زنان. 4 شعائر ديني بايد طبق سنت و روش بزرگان باشد و امام حسين عليهالسلام نبايد از صراطیت به موضوعيت تبديل شود. 5 در معناي سفينة النجاة و صراطيّت امام حسين عليهالسلام. 6 تمام حركات امام حسين عليهالسلام حساب دارد قيام و قعودش، حركت و وقوفش؛ چنانچه ده سال با معاويه نجنگيد. 7 داد و فرياد زدن در عزاداري و هيئات و گِل بر سر زدن و پابرهنه دويدن در روش اولياء دین نبوده و نيست. 8 آنچه در روايات داريم مقتل خواندن و بكاء و تباكي و ابكاء است و بس و نبايد احساسات مخاطبين را در اختيار گرفت و به هر نحو ممكن مجلس را منقلب نمود زيرا گريه بايد از روي فهم باشد نه احساس. 9 اشعار در مجالس مصيبت نبايد موجب وهن امام عليهالسلام شود بلكه باید حكايت از ارزشهاي والاي حضرت كند. 10 كلام مرحوم علامه طهراني رضوان الله تعالي عليه: اگر سيدالشهداء در صحراي محشر بدن پاره پاره علي اكبرش را در دست بگيرد و بگويد: من براي شما و دين و عدالت چنين كردم، شما براي صلاح و هدف خود چكار كرديد، ما چه جوابي داريم؟! 11 در منزل امام رضا عليهالسلام هنگام صرف غذا وقتي سفره پهن ميشد تمامي افراد يكسان بودند و سر يك سفره مينشستند؛ درجه يك و دو نداشت تا جدا شوند.
01:17':59''
3801
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 مقصود از علوم استناره قلب و اناره به خلق است. 2 انسان در مسير ضلالت به جائي ميرسد كه شيطان براي اغواء او كم ميآورد و از شيطنت او در عجب ميماند. 3 علومي كه انسان فرا ميگيرد بايد در قلب تمكن پيدا كند و الاّ هيچ فايدهاي ندارد و نقل قضيهاي در همين راستا. 4 آن كسي كه حقيقت در قلب او رسوخ نكرده با یک فرد يهودي تفاوتي ندارد، گرچه دعوت به نور و هدايت كند. 5 نقل قضيهاي از مرحوم هداية الله غروي تبريزي راجع به شيخ علي هندي از معدود مجتهدين نجف. 6 معاصي منحصر به ظاهر نيست. ابوحنيفه و عمر سعد و امثال اينها به مراتب آلودهترند، زيرا باطن را آلوده كردند. 7 كلام مرحوم علامه طهراني رضوان الله عليه در وقتي كه عدهاي پيشنهاد ميدادند براي عمل جراحي به خارج برويد: من چگونه از پيشگاه امام رضا عليهالسلام بيرون بروم و در بلاد كفر خود را به دست يك مشت افراد بيدين و شرابخوار بسپارم در حالتي كه مُبلّغ دين هستم، فرداي قيامت جواب امام صادق عليهالسلام را چه بدهم؟! 8 سفر مرحوم علامه طباطبائي رضوان الله عليه به همراه مرحوم مطهري به خارج از باب تقاضاي مرحوم مطهري بود و الاّ شخص ايشان مايل نبودند؛ البته اگر مرحوم علامه طهراني رضوان الله عليه بودند، با وجود تقاضا نميپذيرفتند.
01:20':28''
160
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 مسئله مُثُل افلاطونيه بالاتر از عالم مثال است، مثال در مادون آن قرار دارد و آن يك حقيقت سعه اي و اطلاقي است كه نسبت به تمام افراد مادون خود به يك حيثيت و عنوان صدق ميكند. 2 اثبات مثل افلاطونيه از راه بساطت و صرافت وجود. 3 يكي از پيچيدهترين مباحث اين است كه چطور وجود در عين بساطت و صرافت وقتي حد و ماهيت به خود گرفت، از صرافت خارج نشد؟. 4 ماهيت عبارت است از نفسالوجود و اين مسئله در حلّ اين معضل بسيار راه گشاست. 5 ماهيت امر عدمي نيست. 6 صرافت، ذاتي وجود است و سلب صرافت از وجود يعني سلب وجود از خودش. 7 وقتي وجود در عين ظهور بساطت خود را از دست ندهد به اين نكته ميرسيم كه تمام آنچه در عالم وجود ظهور خارجي دارد با يكديگر اتحاد و معيّت دارند و اشعار ابن فارض در تائيّه شاهد اين معناست. 8 دو معنا براي كلام نوراني اميرالمؤمنين عليهالسلام در وصيتنامۀ آن حضرت در نهج البلاغه.
54':06''
140
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 آنچه در عالم خارج صورت عيني دارد يك جنبۀ حكايي در عالم مثال دارد كه آن صورت مثالي حقيقت اشياء را تشكيل ميدهد و مُثُل افلاطونيه بالاتر از اين صورت مثالي قرار دارد. 2 بين صورت مثالي و عيني انفصال و انفكاك نيست، زيرا مثال علت است. و انفصال بين علت و معلول معنا ندارد. 3 عالم مثال با خود شخص است نه جداي از او و شخص رائي خود را در عالم دیگری نميبرد تا إخبار از غيب دهد، لذا نفس عالم مثال در خود اين عالم است. 4 علت اشتباه در مكاشفات اين است كه شخص شواهدي را ميبيند و خيال ميكند تنجّز و فعليّت خواهد يافت. 5 نام گذاري صحن مقدس امام رضا عليهالسلام به صحن قدس اهانت به آن حضرت است. 6 مُثُل افلاطونيه يعني تمام حقايق عينيۀ خارجيه با اختلافشان مرتبط و متصل به يك حقيقت و صورت كلي ميباشند. لذا بسياري از بزرگان اختلاف هويت اشياء را اختلاف ذاتي نميدانند. 7 به عبارت ديگر آن صورت كلي و سِعهاي مقام واحديت است كه همه در آن مرتبه جمعند. 8 از مثل افلاطونيه ميتوانيم به مسئله ولايت منتقل شويم كه اين صور كلّي نفس ناطقه با ساير صور موجودات در يك نقطه اشتراك دارند كه همان رأس الواحدية است كه آن نقطۀ مركزي صادر اول و نفسالنبي صلي الله عليه و آله و سلّم است.
56':17''
76
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 در بحث علم به اینجا رسیدیم که نفس علم عنائی مساوی با معلوم خارجی است و آنها که از مقام علم حضرتِ اجمال در قبال مقام تفصیل که معلوم خارجی است تعبیر آوردهاند در واقع اثبات جهل کردهاند. 2 علم بدون معلوم خارجی معنا ندارد. 3 علم عنائی حق به تمام امور و نفس تحقق خارجی مادیات و زمانیات تعلق میگیرد و علم به عدم و معدوم هم مستحیل است. 4 رویت خارجی اشیاء چه در مرتبه مثال و چه در مقام شهادت و ماده به یک میزان است و احساس واقعیت در هر دو به نسق واحد است. 5 تصرف ولی خدا در اشیاء در واقع در جنبه مثالی آنهاست و انعکاس این تصرف در خارج و ماده ظاهر میشود. 6 برای شخص رائی، برزخ و خارج یکی است و یک وجود است و بین انسان و صورت برزخی و حقیقت خارجی، وحدت برقرار میشود و این اتحاد بیرون آمدن از قانون زمان است. 7 علم حق به اشیاء از نفس خود اشیاء جدا نیست یعنی بین علم حق به موجود با خود موجود جدایی وجود ندارد پس غلط است بگوئیم خدا به اشیاء علم دارد لذا اجمال و ابهام در علم حق راه ندارد. 8 مقصود حافظ علیه الرحمة از این شعری که میفرماید: "این همه عکس می و نقش مخالف که نمود یک فروغ رخ ساقیست که در جام افتاد" تمام موجودات اعم از ماده و مجرد است که به یک اراده تحقق یافتند. 9 توالی اراده و تعدد آن در ذات حق مستحیل است. 10 تمام نظام عالم حکم واحد و مجموعه واحدی را دارد که به علم واحد در علم عنائی قرار دارد و علم او هم ازدیاد ندارد
01:08':23''
96
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 آنچه که باعث شد انبیاء در تبلیغشان موفق شوند عمل آنها بود که از صفای باطن آنها حکایت میکرد. 2 بزرگان در سختترین شرایط و موارد خطر اصل را رها نمیکردند، زیرا در تمام اینها خدا را میدیدند. 3 مُثُل افلاطونیه به سلسله علل طولیه برمیگردد. 4 صرف اینکه مطلبی از حکمای یونان به دست ما رسیده باشد نباید باعث استبعاد گردد. 5 وقتی من رسالۀ صلوة الجمعه مرحوم آقا را تحشّیه زدم فقط امام صادق علیهالسلام مدّ نظرم بود و بس. 6 اولیاء الهی گاهی تأدباً آن حقیقت را در مقام ظهور نمیآورند تا با امام معصوم اشتباه نشوند. 7 مُثُل افلاطونیه به سلسلۀ علّی از علم عنائی حق برمیگردد. 8 اگر ولیّ خدا تعمداً و تأدباً در یک جا اشتباه کند، صد جای دیگر درست عمل میکند تا شخص برای رسیدن به حق دچار تزلزل نشود.
01:17':55''
120
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 هیولای اولیه و مادة المواد حقیقتش به همان جنبۀ صوریه اوست که به واسطۀ آن از ابهام بیرون میآید و تمام آثار و خصوصیات در صورت نوعیه به واسطه همان صورت نفسیه اوست که بر او حاکم است. 2 قضیهای تربیتی به نقل از مرحوم سیدعلی لواسانی. 3 کلام مرحوم آخوند از جهت اینکه صورت جنبۀ علّی نسبت به ماده دارد و هر مقدار که صورت جنبۀ فعلیت پیدا کند در ماده تأثیر بیشتری میگذارد، مورد قبول ماست و اما اینکه نسبت شرّیت و ظلمت به او میدهد مورد پذیرش نیست زیرا شر و ظلمت به جنبۀ عدمیت یک شئ برمیگردد. 4 آنچه که در اینجا میتوان گفت عکس قضیهای است که مرحوم آخوند فرمودند. یعنی هر چه جنبۀ تجرد صورت نوعیه نسبت به مراتب تجرد قویتر باشد، تأثیر آن در جسم و همسنخ کردن آن حیثیت قابلی با فاعلی بیشتر است. 5 از این قاعده به مسئلۀ معاد جسمانی میتوان پی برد گر چه استدلال بر وجوب بدن مثالی نمیتوان کرد. 6 بدن به واسطۀ نفس و صورت نوعیه تحت تسخیر روح و نفس در میآید و هر چه جنبۀ صوری قویتر باشد جنبۀ نورانیت بدن بیشتر میشود، نه اینکه شرّ و ظلمت در آن بیشتر شود کما اینکه مرحوم آخوند بر آن است. 7 ولی فقیه باید از جزئیت عبور کرده و به کلیت رسیده باشد و روحش با آن حقیقت کلّی متحد شده باشد.
01:20':43''
91
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 در مورد انیّت صرفه نفس، میتوان به قاعدۀ "حقیقة الشئ بصورته لا بمادته" اشاره کرد که مراد از صورت فصل اوست و جنس که ابهام دارد بدون تشخص و استقلال خارجی می باشد زیرا ابهام با تشخص منافات دارد. 2 تمام اعمال و رفتار ملائکه و تصرفات آنها در انزال مراتب فیض به موجودات طبق روایات در حال سکون و طمأنینه صورت میگیرد. 3 آیۀ «لایسبقونه بالقول و هم بامره یعملون» یعنی پشت تقدیر و مشیت الهی حرکت میکنند، و جلو نمیافتند. 4 شیاطین دائماً در حال اضطراب و تشویش هستند. 5 ما به این دنیا نیامده ایم تا ظهور حضرت را درک کنیم بلکه برای کمال آمده ایم. 6 آن انیّتی که مرحوم آخوند میفرمایند یعنی نظره انسان به همان حقیقت وجود است و وجود هم که نور محض است لذا ماهیات کنار میروند و نمیتوانند آن نور و حقیقت را محبوس و مخفی کنند. 7 تمام عالم، حیّ و عاقل و ناطقند و حیّ از صفات ذاتی و لاینفک ذات است. بین حیّ و احدیّت فاصلهای نیست، به عکس علم و قدرت که لازمۀ ذات اند اما جنبۀ معلولی دارند و اسم حیّ بالاتر و قویتر است و آثاری هم دارد که بر اسماء علیم و قدیر مترتّب نیست. 8 اولیاء الهی در مقام مراعات کثرت و ادب، مطالب را به اساتید خود منسوب میکردند. 9 قضیهای در رابطه با شیخ محمدعلی کاظمی شاگرد مرحوم نائینی و قهر و غضب او نسبت به استاد خویش. 10 تأدّب مولانا نسبت به شمس و قضیهای در همین راستا.
01:15':44''
114
0
اسفار اربعه ملاصدرا
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 مبانی مرحوم آخوند به واسطه غلبه حال و انکشاف نفس در حالات مختلف بوده است و این مسئله بسیار قابل دقت است که چطور غلبه حالات نفسانی در کیفیت تفکّر انسان تأثیر میگذارد؟! 2 ادراک انسان نسبت به حقایق علمیّه مخصوص فلسفه و عرفان، ناشی از کیفیت تشکّل نفس است؛ لذا بزرگان دستور به مراقبه دادهاند، زیرا مراقبه برای شخص یک حالت استعداد و تهیّو در تلقّی معارف ایجاد می کند. 3 مرحوم حکیم در استمرار عدالت بعد از مرجعیّت، قائل به تبدّل موضوع هستند. 4 مرحوم آقای شیخ حسین حلّی روایت معروف (و اما من کان من الفقهاء...) را حاکی از مراتب عالیه طهارت میدانستند. 5 مرحوم علامه طباطبائی رضوان الله علیه میفرمودند: هر روز که مراقبهام بیشتر میشود فکرم نسبت به مطالب تغییر میکند و این حرف را اواخر عمر میزدند. 6 تا انسان از مراتب توحید افعال و صفات عبور نکند و به عالم عماء و نور اسود نرسد به حقیقت وجود نخواهد رسید و اینجاست که بزرگان برای هر کدام از ائمه علیهمالسلام خصوصیتی ممتاز از یکدیگر قائلند. 7 رشد مالک اشتر در کشتن معاویه نبود؛ لذا حضرت به او فرمود برگرد و اقدام نکن! 8 کمال امیرالمؤمنین علیهالسلام در کشتن عبدود نبود بلکه در وقتی بود که همه ترسیدند و او خوف به خود راه نداد. 9 دشمن هم به صدق و صفای امیرالمؤمنین علیهالسلام اذعان داشت. 10 ملاک مشروعیت حکومت امیرالمؤمنین علیهالسلام خواست مردم نبود، زیرا درخواست، مشروعیت نمیآورد بلکه در مقام اجراء احکام و به دست گرفتن، تکلیفآور است آن هم نه برای هر فردی به بهانۀ تکلیف.
01:33':55''
85
0
وزش باد چگونه شکل می گیرد؟
در حقیقت، باد در اثر حرکت هوا از یک منطقه ی پر فشار به یک منطقه ی کم فشار تشکیل می شود. هنگامی که مناطق تحت فشار شکل می گیرند، هوا از منطقه ی با فشار بیش تر به منطقه ی با فشار کم شروع به حرکت می کند و باعث تولید باد می شود.
01':06''
109
0
حقیقت دنیا
سخنرانی حجت الاسلام صدیقی با موضوع «جایگاه محسوس شدن روح فطری و ملکوتی»
02':35''
309
0
پاکی و طهارت
سخنرانی حجت الاسلام صدیقی با موضوع «نشان درک حقیقت قرآن»
02':16''
345
0
فقر وجودی
سخنرانی حجت الاسلام صدیقی با موضوع «عامل رسیدن به حقیقت معبود»
03':11''
52
0
ورع
سخنرانی حجت الاسلام میرشفیعی با موضوع «حقیقت معنای ورع» با استناد به کلام امیرالمؤمنین (علیه السلام)
02':27''
355
0
تقرب به اعمال اولیا (علیهم السلام)
سخنرانی حجت الاسلام میرشفیعی با موضوع «حقیقت برائت از دشمنان خدا»
02':22''
101
0
ُسرچشمه نور
سخنرانی حجت الاسلام میردامادی با موضوع «حقیقت معنای وجود مقدس حضرت صدیقه اطهر (سلام الله علیها)»
02':11''
93
0
نوآوری
سخنرانی حجت الاسلام جوادی آملی با موضوع «حقیقت معنای نوآوری» با تکیه بر کلام امام صادق (علیه السلام)
02':36''
142
0
حقیقت مرگ
سخنرانی حجت الاسلام جوادی آملی با موضوع «مهاجرت روح به سرای باقی»
02':58''
932
0
مقتل حسین «علیه السلام» جلد2 [دمو]
[دمو] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛ پس از آن كه یزید چوب به لب و دندان حسین -علیه السلام- زد و اشعار كفرآمیزی خواند، حضرت زینب (س) به پاخاست و خطبهای حیدری سرداد ... .
03':20''
108
0
آغاز نبرد روز عاشورا و توبه حر
[فصل یکم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
27':08''
995
0
نبرد روز عاشورا و شهادت يك به يك اصحاب
[فصل دوم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
36':36''
174
0
شهادت بني هاشم
[فصل سوم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
25':01''
67
0
شهادت امام حسين (علیه السلام)، غارت خيمهها و تاختن اسب بر پيكرها
[فصل چهارم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
40':28''
124
0
اسيران كربلا روانه كوفه مي شوند
[فصل پنجم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
25':44''
220
0
خطبه هاي حضرت زينب (سلام ا... علیها) و امام سجاد (علیه السلام) در كوفه و حركت اسيران به سمت شام
[فصل ششم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
29':12''
1096
0
قصه ي راهب و سرِ حسين (علیه السلام) ورود اسيران به دمشق
[فصل هفتم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
32':28''
223
0
خطبهي زينب (سلام ا... علیها) در مجلس يزيد ـ خطبهي امام سجّاد (علیه السلام) در مسجد دمشق
[فصل هشتم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
23':41''
80
0
شهادت حضرت رقيه، ورود اسيران به كربلا، بازگشت اسيران به مدينه
[فصل نهم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
36':46''
1353
0
مقتل حسین «علیه السلام» جلد2 [کل کتاب]
[کل کتاب] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد2؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛ پس از آن كه یزید چوب به لب و دندان حسین -علیه السلام- زد و اشعار كفرآمیزی خواند، حضرت زینب (س) به پاخاست و خطبهای حیدری سرداد ... .
36':56''
77
0
مقتل حسین «علیه السلام» جلد1 [دمو]
[دمو] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛ من به تحقیق اصحابى باوفاتر و نیكوتر از اصحاب خود سراغ ندارم و خویشاوندانى نیكوكارتر و با حمیّتتر از اهل بیت خود نمیبینم، پس خدا خود، از جانب من، جزا و پاداش شما را عطا بفرماید. (كلام امام حسین (ع) در شب عاشورا) ... .
03':55''
40
0
مرگ معاويه، به خلافت رسيدن يزيد و خروج امام حسين (علیه السلام) از مدينه
[فصل یکم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
35':37''
199
0
حركت امام حسين (علیه السلام) به سوي مكّه و اقامت در آن جا، بيعت كوفيان با مسلم بن عقيل
[فصل دوم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
36':45''
55
0
ورود عبيدالله بن زياد به كوفه، خروج مسلم در كوفه
[فصل سوم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
30':17''
187
0
خروج از مكّه و حركت امام حسين (علیه السلام) به سوي عراق ـ غربت مسلم در كوفه
[فصل چهارم کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
36':16''
1239
0
شهادت مسلم و هاني به دست عبيدالله بن زياد
[فصل پنجم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
21':14''
65
0
دومين سفير امام حسين (علیه السلام) براي كوفيان ـ دعوت امام از زهير بن قين
[فصل ششم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
21':31''
136
0
سد كردن راه بر امام حسين (ع) توسط حر بن يزيد رياحي
[فصل هفتم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
30':39''
263
0
ورود امام حسين (ع) به سرزمين كربلا
[فصل هشتم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
27':42''
247
0
بستن آب بر امام حسين (علیه السلام) و همراهان ايشان
[فصل نهم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
29':48''
92
0
از شب عاشورا تا آغاز نبرد
[فصل دهم] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛
34':11''
92
0
مقتل حسین «علیه السلام» جلد1 [کل کتاب]
[کل کتاب] کتاب صوتی «مقتل حسین «علیه السلام» جلد1؛ با روایت: عبدالله حقیقت؛ من به تحقیق اصحابى باوفاتر و نیكوتر از اصحاب خود سراغ ندارم و خویشاوندانى نیكوكارتر و با حمیّتتر از اهل بیت خود نمیبینم، پس خدا خود، از جانب من، جزا و پاداش شما را عطا بفرماید. (كلام امام حسین (ع) در شب عاشورا) ... .
03':48''
11576
0
کوثرنامه[دمو]
[دمو]کتاب صوتی «کوثرنامه»؛ با بازیگری: احمد ایرانیخواه، احمد گنجی، اكبر زنجان پور، امیرعباس توفیقی، بهناز بستاندوست، خسرو فرخزادی، رضا خندان، شهرزاد عبدحق، شهین نجفزاده، عبدالعلی كمالی، علی میلانی، فریبا متخصص، فریدون محرابی، محمد آقا محمدی، محمد رضاعلی، مهدی طهماسبی، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر و هادی كمالی مقدم؛كتاب گویای «كوثرنامه» شامل چهار قصه است كه هریك داستانی درباره دشمنان و یاران پیامبر اسلام (ص) و خاندان پاكشان را بیان میكند و درمقابل، كرامات و حقیقت این خاندان شریف را نشان میدهد.
03':23''
103
0
کوثرنامه[کل کتاب]
[کل کتاب]کتاب صوتی «کوثرنامه»؛ با بازیگری: احمد ایرانیخواه، احمد گنجی، اكبر زنجان پور، امیرعباس توفیقی، بهناز بستاندوست، خسرو فرخزادی، رضا خندان، شهرزاد عبدحق، شهین نجفزاده، عبدالعلی كمالی، علی میلانی، فریبا متخصص، فریدون محرابی، محمد آقا محمدی، محمد رضاعلی، مهدی طهماسبی، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر و هادی كمالی مقدم؛كتاب گویای «كوثرنامه» شامل چهار قصه است كه هریك داستانی درباره دشمنان و یاران پیامبر اسلام (ص) و خاندان پاكشان را بیان میكند و درمقابل، كرامات و حقیقت این خاندان شریف را نشان میدهد.
02:28':14''
125
0
میشکنه دلم
دانلود آهنگ «میشکنه دلم» با صدای ندیم با کیفیت 320؛ با اینکه بی قرارم با اینکه تورو ندارم بده حالم ولی واسه تو خوشحالم/ دیگه پاتو نمیذاری حتی توی خیالم/ خیسه چشمام فدای سرت اشک شوقه نگرانم که منو ببینی دل تو بریزه یه موقع/ عکسات میشه مرهم تو نبودت میمیرم تو نبودت ای کاش عاشقی حقیقت نداشت ای کاش ... .
03':18''
107
0
سعادت انسان در پرتو شناخت پنج حقیقت
جلسه بیست و یکم سخنرانی «استاد حسین انصاریان» پیرامون «راه سعادت» | رمضان1439 ه.ق - 1397 ه.ش | تهران - حسینیه همدانی ها
55':40''
135
0
چهار حقیقت سعادتیاب
جلسه سوم سخنرانی «استاد حسین انصاریان» پیرامون «راه سعادت» | رمضان1439 ه.ق - 1397 ه.ش | تهران - حسینیه همدانی ها
55':09''
80
0
حقیقت قرآن در قلب پیامبر
جلسه هفتم سخنرانی «استاد حسین انصاریان» پیرامون «یاری خدا» | رجب1439 ه.ق - 1397 ه.ش | تهران_حسینیه شهدا
44':21''
172
0
شیرین
دانلود آهنگ «شیرین» با صدای سینا حجازی با کیفیت 320؛ تو که ماشین زیر پات رویز رویزه اما اخلاقه مث پیکانه/ از دور شبیه اقیانوسی اما حقیقت قده یه لیوانه/ میخندی آروم جلوی بقیه با خودشون میگن همه چه احمقیه/ هرکی این جواهرو از دست بده نمیدونه شب چه تق تقیه ... .
04':27''
100
0