گنجینه صوتی تبیان

لطفا منتظر باشید ...
پنهان کردن پلیر
صوت تبیان بارگذاری صوت

جستجو

به ترتیب

عنوان جدیدترین امتیاز بیشترین نظر پربازدید

مدت فایل

کمتر از 5 دقیقه بین 5 تا 15 دقیقه بین 15 تا 30 دقیقه بیشتر از 30 دقیقه همه موارد
تعداد نتایج : 1677
دانلود و پخش آنلاین آهنگ مرگ بر آمریکا با صدای حامد زمانی؛ مرگ بر تازیانه ها، تازیانه های بی امان، به گربه های بی گناه بردگان، مرگ بر مرگ ناگهانی صد هزار زندگی، در یکی دو ثانیه با سقوط علم از آسمان.
05':04''
1882
0
دانلود و پخش آنلاین ترانه کودکانه «مبدا روشنایی»؛ باشروع علم و دانش ، نام تو شد شکوفا درس های روز اول ، مشق های الفبا ریشه علم و دین است ، با تو شد آبیاری
04':29''
218
0
دانلود و پخش آنلاین ترانه کودکانه «آموزگار مهربانم»؛ آموزگار مهربانم، ای مهر تو مهر خدایی، ای آنکه در جانم نهادی، مهر و امید روشنایی، راهی به سوی علم و دانش، در پیش چشمانم گشودی
03':04''
2154
0
دانلود و پخش آنلاین ترانه کودکانه «معلم ای فروِغ جاودانی»؛معلم ای فروغ جاودانی معلم مهر پاک آسمانی، زتو روشن چراغ علم و دانش بهار بی خزان آفرینش
02':39''
394
0
دانلود و پخش آنلاین ترانه کودکانه «مبدا روشنایی»؛ باشروع علم و دانش ، نام تو شد شکوفا درس های روز اول ، مشق های الفبا ، ریشه علم و دین است ، با تو شد آبیاری با وجود پر فروغت ، باغ گردد بهاری
04':29''
0
0
دانلود و پخش آنلاین مداحی ویژه اربعین حسینی با صدای میثم مطیعی؛ من و این راه، من و این آه، دل من سر به هوای علم تو.
06':59''
509
0
دانلود و پخش آنلاین نوحه «علم دوشوب یره» علی قنبری؛ علم دوشوب یره؛ سوزوم دوشوب بو دیللره… امان دی داده گل باشیم؛ دوشوب بو اللره، آقام آقام آقام حسین؛ آقام آقام آقام…
03':28''
482
0
دانلود و پخش آنلاین نوحه «لبیک شه عطشان» شهروز حبیبی؛ لبیک شه عطشان؛ لبیک بی علم جان/ لبیک سنه قربان لبیک. لبیک الا ای سرورم؛ روحم… روانیم/ آداب حجیم مشعریم، آرامِ جانیم.
05':02''
513
0
دانلود و پخش آنلاین نوحه «معدن علم و ادب» سلیم موذن زاده؛ معدن علم و ادب عابد ممتاز علی / رتبه ده جان جهان عشقده جانباز علی.
18':20''
4786
0
دانلود و پخش آنلاین نوحه «سلام الله به حرم ابی عبدالله» محمدحسین پویانفر به همراه متن شعر؛ آقام آقام السلام و علی غریب کرب و بلا حسین، حسین، حسین
04':01''
8040
0
سلام بر محرم؛ دانلود مداحی حاج محمود کریمی ویژه شب اول ماه محرم.
05':12''
3670
0
بی سبب نیست علم دست تو دادن علمدار، بی سبب نیست شدی مالک این معرکه سردار، تو سلیمانی از انگشترت دیو هراسان، قاسمی نذر حسین است دست و جان. هر یک از ماستسلیمانی این خط مقدم
02':24''
7824
0
روی خاک صحرا مشک و علم افتاده، تشنه لب از مرک برادرم افتاده، پاشو که تا این لشکر دیده تو افتادی... سینه زنی واحد با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه در شب تاسوعای حسینی سال 99 حسینیه ی ریحانه الحسین (س) واقع در پارک ارم
02':27''
562
0
همه جا کربلاست همه جا نینواست/ توی عرش خدا حتی بزم روضه به پاست / بیرق و پرچم و تکیه و علم شوق زیارت دیدن حرم / کاشکی بمونه برام / دورم و وقتی نمیشه که برم / اسم حسین و همینکه می برم / زایر کرب و بلام ... مداحی زمینه با نوای سید مجید بنی فاطمه در شب دوم محرم
06':37''
781
0
نینوا هوای بارون داره/ توی آغوش داغش مهمون داره/ کربلا توی قلبش آتیشه/ خیمه ها یکی یکی برپا میشه / با ادب علم می کوبه به زمین/ اومده عطر یاس و لاله حاجیه خانم سه ساله... مداحی زمینه با نوای سید مجید بنی فاطمه در شب دوم محرم
06':37''
1137
0
نوحه سینه زنی شور خدا رحمتش کنه کسی رو که اسمت و گفت و زیر خاکه / پای این علم یه عمر سینه زد و حالا دیگه اسیر خاکه / خدا رحمتش کنه خدا رحمتش کنه / کاش سر من رو زانوهات باشه دم آخر من روضه بخونن همه دور و بر من... با نوای سید مجید بنی فاطمه
03':24''
5498
0
مداحی زمینه همه جا کربلا بانوای سید مجید بنی فاطمه شب اول محرم ۱۳۹۹ هیئت ریحانه الحسین (س)، همه جا کربلا همه نینوا /توی عرش خدا حتی بزم روضه به پاست / بیرق و تکیه و پرچم و علم / شوق زیارت حرم کاشکی بمونه برام/ دورم و وقتی که نمی شه برم/ اسم حسین و همین که می برم زایر کربلام ...
05':17''
956
0
جانم رقیه مثل عموش بازم علم زد/جانم رقیه یک تنه به کاخ ستم زد/ جانم رقیه باگریه هاش بین خرابه/ جانم رقیه حماسه شام و رقم زد/ سه ساله اما دلبرش دنیاست/ آره فدایی راه باباست
02':50''
12872
0
سینه زنی شور، حمید علیمی یادمه بچه بودم مادر من پیرهن مشکی تنم کرد منو سینه زنم کرد ازهمون اولشم روضه خون یه آقای بی کفنم کرد منو سینه زنم کرد برا اینکه نباشه پرچمی غیر از علم تو روی دوشم اینو خونده تو گوشم که فقط محرما برای تو مشکی بپوشم پیرهن مشکی و مادرتو برام دوخته خوش به حال دل من تو روضه هات سوخته روضه های تو به من یه درس خوب داده گریه کردن و به ما خواهرت آموخته دوسش دارم بوللهه عشق من ابی عبداللهه
03':20''
15738
0
دلدار حسین، دریای کرم سردار حسین، سقای حرم ای شاه وفا ای نور دلم ای ساقی عشق، ای صاحب علم سایه سار خورشیدی ، قبله گاه مهتابی تو پناه طفلان و تو امید اربابی ... سیدی ابوفاضل ، سیدی ابوفاضل ... دلها شده به داغ تو اسیر چشمت پُره خون، مشکت پُره تیر قربون وفات، خشکی لبات داغ لب تو بر قلب فرات تیر و نیزه از هر سو سمت پیکرت اومد بی حیایی به فرقت با عمود آهن زد ... سیدی ابوفاضل ، سیدی ابوفاضل ... زهرا اومده پیش قمرش مادر اومده پیش پسرش با ناله و آه، با غصه و غم اربابم اومد اما با قامت خم بین این همه صیاد پیکر تو غارت شد تا علم رو خاک افتاد صحبت اسارت شد ... سیدی ابوفاضل ، سیدی ابوفاضل ...
05':36''
1610
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 حقايق ذهنيه وجودات مجرده هستند و ارتباط دو تعيّن خارجي با يكديگر فقط بر اساس علم و ادراك و شهود است و خود تعيّنات خارجي هيچ ارتباطي با هم ندارند بلكه فقط جنبۀ واسطيت دارند. 2 برگشت تحقق صورت ذهني به مثال منفصل اوست كه همان ربط مثال متصل انسان است با آن مثال منفصل كه به واسطۀ آن ارتباط مثالي است كه صورت تجردي انسان نسبت به موجود خارجي متحقق مي‌شود. 3 آثار خارجي مثالي بر اعمال خارجي مترتب نيست بلكه نفس نيّت و عزم و اراده دائماً آثار مثالي ايجاد مي‌كند. 4 غيرت را نبايد در قبال عبوديت قرار داد. 5 پوشاندن صورت زن در حج جايز نيست. 6 واقعيت حج يعني خروج از تعلقات بشري. 7 بزرگ‌ترين خطر براي سالك اين است كه آرامش او تعطيل باشد و طمأنينه و سكون را از دست بدهد؛ لذا استفاده مستمر و غير صحيح از تلفن همراه براي سالك بسيار مضر مي‌باشد. 8 جرياني از مرحوم علامه طهراني رضوان الله عليه در رابطه با خواب و روياي مرحوم آية الله خوئي در مورد احوالات مرحوم آية الله سيد ابوالحسن اصفهاني در عالم پس از مرگ. 9 وهن اسلام و تشيّع فقط در نوشتن مقالۀ الحادي خلاصه نمي‌شود.
54':16''
1052
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 قضيه‌اي راجع به يكي از اساتيد و مرد روستايي. 2 بين صور علميه در علم عنائي و بين اشياء خارجي حدّ فاصلي وجود ندارد. 3 گذشته و آينده براي كساني كه پرده از جلوی چشمانشان برداشته شده است معنا ندارد زيرا مطالب را در خود به نحو علم حضوري مي‌يابند. 4 استصحاب حكم نسبت به آتي، از مواردي است كه بايد روي آن بحث شود. 5 آنچه را كه بعضي در توجيه كلام افلاطون گفته‌اند كه مراد از مُثُل، كلّي طبيعي است كه در وعاء علم الهي مانند كلي ذهني به نحو مطلق وجود دارد، اين توجيه ناتمام است چنانچه مرحوم آخوند مي‌فرمايند. 6 مقصود از مُثُل، كلي سِعي مي‌باشد كه وجود خارجي و عيني دارد، چنانچه در روايات و آيات و نحوه توفّي ملائكه و مراتب آن اين مسئله به چشم مي‌خورد. 7 آنچه را كه ما در مورد توفّي ملائكه گفتيم و برداشت مُثُل افلاطونيه از آن نموديم، همين مسئله را افلاطون در مورد انسان و حيوان و ساير موجودات قائل است كه داراي يك حقيقت كليه هستند كه آن حقيقت باعث نزول تمام مقيدات خارجي مي‌شود. 8 نفس مبارك پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم و امام معصوم عليه‌السلام و همين طور وليّ خدا به ماسوي الله احاطه علم حضوري دارند و با اين معنا علم غيب امام كنار مي‌رود بلكه معنا دقيق‌تر و رقيق‌تر مي‌شود زيرا تماماً حضور است و بس. 9 مسئله مثل افلاطونيه را در روايات به صور مختلف مي‌توان يافت. 10 افلاطون مي‌فرمايد: مُثُل، سعه و اطلاق دارند (وجود خارجي سعي، نه وجود خارجي جزئي و محدود)
01:01':20''
278
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: خلاصه مجلس 722 1 حقايق خارجيه نسبت به مبادي تكوينيه حيثيت معلولي دارند و علّت در علّيت خود تامّ بوده و هيچ رادعي قابل فرض نيست. 2 قانون علّيت، مسئله اجمال در علم عنائي حق را كنار مي‌زند. 3 جواب علامه طباطبائي رضوان الله عليه در پاسخ به سؤال يكي از آقايان كه "بايد" از "هست" استنتاج نمي‌شود: تمام اينها شعر است!. 4 ما نبايد جاي خودمان را با امام زمان عليه‌السلام عوض كنيم؛ زيرا فقط او ولي و قيّم و مطلع به تمام رموز دين است. 5 ادراك بسياري از مسائل توحيدي از جمله بحث بين مرحوم سيد احمد کربلایی رضوان الله عليه و شيخ محمدحسين كمپاني رحمة الله عليه موقوف بر فهم درست قاعدۀ علّت و معلول است. 6 وقتي گفته مي‌شود علّت تامّه يعني در اراده علّت براي ايجاد علّيت و تأثير خارجي هيچ رادعي وجود ندارد و نفس اراده موجب تحقق خارجي خواهد شد. 7 بين حقايق عيني خارجي و بين مبادي عاليه كه همان اراده فاعل و ذات حق است فاصله‌اي وجود ندارد؛ زيرا فاصله يعني خارج از حيطۀ وجود و خارج از سلسله نزول اسماء و صفات كليه و اين مستلزم وجود ثاني براي وجود اول خواهد بود و در علم عنائي اجمال معنا ندارد و لبّ كلام همان است كه خواجۀ شيراز رضوان الله عليه فرمودند: اين همه عكس مي و نقش مخالف كه نمود يك فروغ رخ ساقيست كه در جام افتاد 8 شخصي كه چشم دلش باز شده است نفس موجود خارجي را مي‌بيند و ثقل او را احساس مي‌كند نه اينكه صورت و عكس او را ببيند. 9 استحاله انقطاع فيض حق يعني فاصله بين اراده حق و بين مراد و تجدد اراده و توالي آن در ذات حق، يك فيض است كه ابدي و ازلي است؛ زيرا ابد با ازل همراه است.
54':48''
128
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 بسیاری خواستند از راه ابهام و اجمال در علم حق مسئله ربط حادث به قدیم را حل کنند. 2 زمان و مکان در نفس تحقق عینی شئ دخالت ندارد. 3 علامه طباطبائی رضوان الله علیه مراتب علّی را به عنوان اغلب گرفتند در حالیکه هزار جور سلسله علّی داریم. 4 آن اولیایی که در مجرای مشیت حق قرار گرفته‌اند اگر کلمه‌ای از غیب می‌گویند از باب ناچاری است. 5 مسئله حرمت اختصاصی به ضرر دخانیات ندارد بلکه هر چیزی که ضرر قابل توجهی داشته باشد حکم حرمت دارد. 6 مسائلی در مورد شبیه سازی و حکم آن. 7 کلام مرحوم علامه طهرانی رضوان الله علیه در شرح سوره یس: عن قریب خواهد آمد که از سلول پوست یک انسان می‌سازند. 8 تطبیق کلام مرحوم علامه طهرانی رضوان الله علیه با شرایط روز "روسها خائنند و قابل اعتماد نیستند"
01:33':10''
142
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 در بحث علم به اینجا رسیدیم که نفس علم عنائی مساوی با معلوم خارجی است و آنها که از مقام علم حضرتِ اجمال در قبال مقام تفصیل که معلوم خارجی است تعبیر آورده‌اند در واقع اثبات جهل کرده‌اند. 2 علم بدون معلوم خارجی معنا ندارد. 3 علم عنائی حق به تمام امور و نفس تحقق خارجی مادیات و زمانیات تعلق می‌گیرد و علم به عدم و معدوم هم مستحیل است. 4 رویت خارجی اشیاء چه در مرتبه مثال و چه در مقام شهادت و ماده به یک میزان است و احساس واقعیت در هر دو به نسق واحد است. 5 تصرف ولی خدا در اشیاء در واقع در جنبه مثالی آنهاست و انعکاس این تصرف در خارج و ماده ظاهر می‌شود. 6 برای شخص رائی، برزخ و خارج یکی است و یک وجود است و بین انسان و صورت برزخی و حقیقت خارجی، وحدت برقرار می‌شود و این اتحاد بیرون آمدن از قانون زمان است. 7 علم حق به اشیاء از نفس خود اشیاء جدا نیست یعنی بین علم حق به موجود با خود موجود جدایی وجود ندارد پس غلط است بگوئیم خدا به اشیاء علم دارد لذا اجمال و ابهام در علم حق راه ندارد. 8 مقصود حافظ علیه الرحمة از این شعری که می‌فرماید: "این همه عکس می و نقش مخالف که نمود یک فروغ رخ ساقیست که در جام افتاد" تمام موجودات اعم از ماده و مجرد است که به یک اراده تحقق یافتند. 9 توالی اراده و تعدد آن در ذات حق مستحیل است. 10 تمام نظام عالم حکم واحد و مجموعه واحدی را دارد که به علم واحد در علم عنائی قرار دارد و علم او هم ازدیاد ندارد
01:08':23''
96
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 صور علمیّه در صُقع ربوبی در مقام اسماء و صفات به نحو قدیم قبل از تحقق خارجی موجود بوده‌اند. 2 صور تمام اعیان چه به نحو کلی، چه جزئی در علم عنائی حق وجود دارد و اختلافش با ذات اختلاف علّی و معلولی است. 3 حکایتی از مردانگی کمال‌الملک. 4 قضیه‌ای آموزنده از کرامت و بزرگی مرحوم علامه طهرانی رضوان الله علیه. 5 بین صور و ذی‌الصور بینونت معنا ندارد و این صور جنبۀ علّی دارند نسبت به اعیان خارجیه و بین علت و معلول هم بینونت معنا ندارد. 6 توالی اراده در ذات حق مستحیل است. 7 در علم عنائی حق توجه به این نکته ضروری است که انفکاک بین صور علمیه و اعیان خارجیه محال است و تمام شبهات از اینجا ناشی می شود. 8 در ذات حق اطلاع بر صورت اشیاء مساوی با اطلاع بر عینیّت اشیاء است.
53':34''
184
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 کلام مرحوم علامه طهرانی رضوان الله تعالی علیه: برکت در نشستن بر روی زمین است. 2 کلام بزرگان و فلاسفه در باب علم عنائی حق ناظر به افتراق بین صور علمیه و تعینات خارجیه است. 3 در اینکه صور علمی اشیاء در علم حق وجود داشته شکّی نیست. 4 زمان و مکان دو امر اعتباری بیش نیست. 5 تعریف و ماهیت زمان از نظر فلسفی. 6 ذات حق تعالی در خود مرور و گذشت را احساس نمی‌کند، زیرا او اول ندارد. 7 سرّ نزول قرآن دفعةً واحدة در قالب تمثیل. 8 ظهور علم عنائی حق در عوالم مختلف از مثال و ملکوت.
33':32''
67
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلّم و حضرت امیر علیه‌السلام در جنگها از همه به دشمن نزدیک‌تر بودند. 2 مُثُل افلاطونی ریشه در علم عنائی حق دارد و آن عبارت است از تحقّق صور عینیۀ خارجیه به صورت علمیه در ذات حق در مقام اسم. 3 رؤیت در مثال و برزخ به قدری قوی است که گاهی رائی خَلط بین رؤیت ظاهر و باطن می‌کند. لذا مرحوم انصاری رضوان الله علیه فرمودند: اغلب حکایات مرحوم حاجی نوری در نجم‌الثاقب در مکاشفه رخ داده است. 4 در علم انسان به اشیاء خارجی، نفس تعین خارجی به عنوان یک علم حضوری برای انسان حاصل می‌شود گر چه منشأ آن به واسطۀ علم حصولی است. پس بنابراین مآل علم حصولی به علم حضوری خواهد بود. 5 چنانچه در علم به اعیان خارجیه مثال متصل انسان با اعیان خارجیه ارتباط برقرار می‌کند همانگونه که در وجود ذهنی گفته شد، در باب مکاشفات هم مطلب از همین قرار است. 6 در مکاشفات، نفس نیازی به عبور از ماده ندارد، دفعةً خود صورت را ادراک می‌کند یعنی آن مبدئیّت مادّی از اول منتفی است. 7 در هر دو قسم از ادراک ظاهری و باطنی، اتصال مثالین صورت گرفته است. 8 نفس می‌تواند خلق صور ذهنیه و نفسانیه کند و به عنوان وجود خارجی وانمود کند. بیان حکایتی از اختلاف فتوا در دو شرایط مختلف، در همین راستا. 9 مجتهد باید به عالم ملاکات رسیده باشد و نفس او به ملکوت متصل شده باشد. 10 قضیه‌ای در رابطه با شخصی که مدّعی رؤیت امام زمان علیه‌السلام بود. 11 کلام مرحوم حداد رضوان الله علیه: آن فردی نزدیک‌تر است که خود را به توحید نزدیک‌تر احساس کند. 12 علّت قرائت مرحوم حداد و انتخاب ایشان شعر مثنوی را در اولین ملاقات با مرحوم علامه طهرانی رضوان الله علیهما.
01:26':14''
77
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 آنچه که باعث شد انبیاء در تبلیغشان موفق شوند عمل آنها بود که از صفای باطن آنها حکایت می‌کرد. 2 بزرگان در سخت‌ترین شرایط و موارد خطر اصل را رها نمی‌کردند، زیرا در تمام اینها خدا را می‌دیدند. 3 مُثُل افلاطونیه به سلسله علل طولیه برمی‌گردد. 4 صرف اینکه مطلبی از حکمای یونان به دست ما رسیده باشد نباید باعث استبعاد گردد. 5 وقتی من رسالۀ صلوة الجمعه مرحوم آقا را تحشّیه زدم فقط امام صادق علیه‌السلام مدّ نظرم بود و بس. 6 اولیاء الهی گاهی تأدباً آن حقیقت را در مقام ظهور نمی‌آورند تا با امام معصوم اشتباه نشوند. 7 مُثُل افلاطونیه به سلسلۀ علّی از علم عنائی حق برمی‌گردد. 8 اگر ولیّ خدا تعمداً و تأدباً در یک جا اشتباه کند، صد جای دیگر درست عمل می‌کند تا شخص برای رسیدن به حق دچار تزلزل نشود.
01:17':55''
120
0
توسط حضرت آيت الله حاج سيد محمد محسن حسيني طهراني چکیده: 1 در مورد انیّت صرفه نفس، می‌توان به قاعدۀ "حقیقة الشئ بصورته لا بمادته" اشاره کرد که مراد از صورت فصل اوست و جنس که ابهام دارد بدون تشخص و استقلال خارجی می باشد زیرا ابهام با تشخص منافات دارد. 2 تمام اعمال و رفتار ملائکه و تصرفات آنها در انزال مراتب فیض به موجودات طبق روایات در حال سکون و طمأنینه صورت می‌گیرد. 3 آیۀ «لایسبقونه بالقول و هم بامره یعملون» یعنی پشت تقدیر و مشیت الهی حرکت می‌کنند، و جلو نمی‌افتند. 4 شیاطین دائماً در حال اضطراب و تشویش هستند. 5 ما به این دنیا نیامده ایم تا ظهور حضرت را درک کنیم بلکه برای کمال آمده ایم. 6 آن انیّتی که مرحوم آخوند می‌فرمایند یعنی نظره انسان به همان حقیقت وجود است و وجود هم که نور محض است لذا ماهیات کنار می‌روند و نمی‌توانند آن نور و حقیقت را محبوس و مخفی کنند. 7 تمام عالم، حیّ و عاقل و ناطقند و حیّ از صفات ذاتی و لاینفک ذات است. بین حیّ و احدیّت فاصله‌ای نیست، به عکس علم و قدرت که لازمۀ ذات اند اما جنبۀ معلولی دارند و اسم حیّ بالاتر و قوی‌تر است و آثاری هم دارد که بر اسماء علیم و قدیر مترتّب نیست. 8 اولیاء الهی در مقام مراعات کثرت و ادب، مطالب را به اساتید خود منسوب می‌کردند. 9 قضیه‌ای در رابطه با شیخ محمدعلی کاظمی شاگرد مرحوم نائینی و قهر و غضب او نسبت به استاد خویش. 10 تأدّب مولانا نسبت به شمس و قضیه‌ای در همین راستا.
01:15':44''
114
0
دوای درد مشتاقان فقط یک یا اباالفضل است ...خدا را شکر تا روز ظهور حضرت مهدی، علم در دست میدان دار عاشورا اباالفضل است مولودی خوانی جواد مقدم برای ولادت حضرت عباس سلام الله
04':37''
321
0
برگرفته از سخنرانی مقام معظم رهبری درباره علم حضرت زهرا سلام الله
04':53''
317
0
سخنرانی حجت الاسلام صدیقی با موضوع «پایه های سعادت بشر»
02':34''
2572
0
سخنرانی حجت الاسلام صدیقی با موضوع «امتیازات علمای شیعه»
02':34''
2668
0
سخنرانی حجت الاسلام صدیقی با موضوع «عامل حرکت به سوی درجات کمال»
02':37''
198
0
سخنرانی حجت الاسلام صدیقی با موضوع «اهمیت عمل به علم در زندگی»
02':28''
168
0
علم غیب حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) و اخبار از آینده‌ی کربلا | حضرت آیت الله صدر
02':19''
611
0
برنامه «یک آیه، یک قصه» با حضور استاد مریم نشیبا راوی به یادماندنی قصه‌های كودك و نوجوان| این داستان «تلاش برای افزایش علم و دانش»؛
07':45''
4256
0
سخنرانی حجت الاسلام میرشفیعی با موضوع «آیه 105 سوره توبه»
02':31''
253
0
سخنرانی حجت الاسلام میرشفیعی با موضوع «علم لدنی امام به جهانیان»
02':03''
204
0
سخنرانی حجت الاسلام میردامادی با موضوع «جایگاه علم حقیقی» با استناد به کلام امام صادق (علیه السلام)
01':44''
149
0
سخنرانی حجت الاسلام میردامادی با موضوع «خزانه داران علم الهی»
01':52''
145
0
[دمو] کتاب صوتی «شاهزاده سرخ پوش»؛ با بازیگری: آشا محرابی، احمد شمس آصف، اسماعیل بختیاری، افسانه محمدی، امیر جوشقانی، بهرام سروری نژاد، بیوك میرزایی، پیام حسینیان، توران مهرزاد، حبیب بختیاری، رامین پورایمان، سیما خوش چشم، سیما رستگاران، عباس توفیقی، علی اصغر دریایی، علی میلانی، فریدون محرابی، محمدحسن عشقیان، مسعود زنوزی راد، مهدی طهماسبی، مهدی كاشانیان، مهدی گیاهی، مهدی نمینی مقدم، نسرین زارع و نسرین صداقت زاده؛ داستان از آنجا آغاز می شود كه «شاه‌دختی» خوش سیما و اهل علم و كمال به همه خواستگارانش جواب رد می دهد و برای انتخاب، آزمونی سخت در نظر می‌گیرد، تا اینكه... .
03':34''
143
0
[فصل یکم] کتاب صوتی «شاهزاده سرخ پوش»؛ داستان از آنجا آغاز می شود كه «شاه‌دختی» خوش سیما و اهل علم و كمال به همه خواستگارانش جواب رد می دهد و برای انتخاب، آزمونی سخت در نظر می‌گیرد، تا اینكه... .
28':37''
266
0
[فصل دوم] کتاب صوتی «شاهزاده سرخ پوش»؛ داستان از آنجا آغاز می شود كه «شاه‌دختی» خوش سیما و اهل علم و كمال به همه خواستگارانش جواب رد می دهد و برای انتخاب، آزمونی سخت در نظر می‌گیرد، تا اینكه... .
27':37''
97
0
[فصل سوم] کتاب صوتی «شاهزاده سرخ پوش»؛ داستان از آنجا آغاز می شود كه «شاه‌دختی» خوش سیما و اهل علم و كمال به همه خواستگارانش جواب رد می دهد و برای انتخاب، آزمونی سخت در نظر می‌گیرد، تا اینكه... .
27':43''
87
0
[فصل چهارم] کتاب صوتی «شاهزاده سرخ پوش»؛ داستان از آنجا آغاز می شود كه «شاه‌دختی» خوش سیما و اهل علم و كمال به همه خواستگارانش جواب رد می دهد و برای انتخاب، آزمونی سخت در نظر می‌گیرد، تا اینكه... .
26':09''
93
0
[فصل پنجم] کتاب صوتی «شاهزاده سرخ پوش»؛ داستان از آنجا آغاز می شود كه «شاه‌دختی» خوش سیما و اهل علم و كمال به همه خواستگارانش جواب رد می دهد و برای انتخاب، آزمونی سخت در نظر می‌گیرد، تا اینكه... .
27':37''
50
0
[فصل ششم] کتاب صوتی «شاهزاده سرخ پوش»؛ داستان از آنجا آغاز می شود كه «شاه‌دختی» خوش سیما و اهل علم و كمال به همه خواستگارانش جواب رد می دهد و برای انتخاب، آزمونی سخت در نظر می‌گیرد، تا اینكه... .
26':42''
95
0
[فصل هفتم] کتاب صوتی «شاهزاده سرخ پوش»؛ داستان از آنجا آغاز می شود كه «شاه‌دختی» خوش سیما و اهل علم و كمال به همه خواستگارانش جواب رد می دهد و برای انتخاب، آزمونی سخت در نظر می‌گیرد، تا اینكه... .
26':10''
113
0